Доставка. Начини на плащане

Доставките се извършват от куриерски фирми СПИДИ или ЕКОНТ.

При доставка с куриерска фирма СПИДИ, можете да изберете една от следните услуги на доставка:

- до посочен от Вас АДРЕС,

- до посочен от Вас офис на СПИДИ.

Поръчаният продукт или продукти ще бъдат доставени до посочения от Вас АДРЕС или ОФИС на СПИДИ.

За поръчките се начислява куриерска такса според тарифата на СПИДИ.

Ако изберете за доставка куриерска фирма ЕКОНТ, можете да изберете една от следните услуги на доставка:

- до посочен от Вас АДРЕС,

- до посочен от Вас офис на ЕКОНТ.

Поръчаният продукт или продукти ще бъдат доставени до посочения от Вас АДРЕС или ОФИС на ЕКОНТ.

За поръчките се начислява куриерска такса според тарифата на ЕКОНТ.

Срокът за доставка е от 1 до 3 дни след обработването на Вашата поръчка (ако поръчката е получена в почивен ден или официален празник - спрямо първия работен ден).

Срокът за доставка между 15 Януари и 31 Октомври е от 1 до 3 работни дни след обработването на поръчката, а между

01 Ноември до 14 Януари - от 3 до 5 дни.

Начини на плащане:

Наложен платеж

Ако доставката е до ОФИС на СПИДИ или ЕКОНТ, заплащането на стойността на Вашата поръчка става в офиса на СПИДИ или ЕКОНТ с наложен платеж. При заплащане на Вашата поръчка, моля изискайте касов бон от служителя в офиса.

Ако доставката е до посочения от Вас АДРЕС, заплащането е при получаване на пратката на предаващия КУРИЕР.

Плащане с карта през БОРИКА

При избирането на тази опция по време на поръчката можете да заплатите с дебитна или кредитна карта, като при успешно заплащане ще получите потвърждение. При получаване на пратката не дължите никаква сума.

Банков превод

Разплащането се извършва по банков път. Изпращането на поръчката изчаква, до момента, в който парите пристигнат по банковата сметка.

Замяна или връщане на закупен продукт

При доставка предлагаме опция " Преглед", която Ви позволява да отворите Вашата пратка пред служител на куриерската фирма и да вземете решение дали желаете поръчката или я отказвате. Не можете да пробвате продуктите "Бельо" поради хигиенични причини. Ако приемете доставката и решите все пак да я върнете, то може да върнете продуктите, които не са с нарушена опаковка и етикетировка и са във вида, в който са получени, в срок от 14 работни дни, като транспортните разходи се поемат от клиента.

Замяна може да бъде направена за същия артикул или за други такива от сайта.

Ако желаете да Ви бъде възстановена сумата, то това може да стане по банкова сметка, която да ни предоставите.

Технологичното време за обработка на върнати артикули към нас е около седмица.